Tomb Raider Underwold – scurt review

Lara Croft in TR Underwold Well, I did it. Aseara, m-am delectat cu noua Lara Croft, dupa luni de asteptari, insa a meritat. Noul Tomb Raider este cu mult imbunatatit la capitolul efecte, grafica, miscari, realism si actiune, insa din pacate, ca si pana acum, controlul personajului si a camerei a ramas la fel de aiurea, de multe ori nestiind pe ce directie ma pun sau chiar unde ma aflu. Dar de indata ce incepi sa dai mai multa atentie mediului inconjurator, care de multe ori iti poate taia rasuflarea, uiti rapid de inconvenientele provocate de camera sau de micile bug-uri care apar in controlul personajului.

Jocul incepe destul de brusc si ai impresia ca e nefinisat, ca nu are introducere si asta deoarece chiar la inceput te trezesti cu o explozie (cea din teaser), dupa care esti direct in Croft Manor, incercand sa scapi de focul si de infernul din jur. Aici nu am inteles de ce in teaser Lara e afara cand declanseaza explozia, dupa care in joc, e in interior, chiar in momentul exploziei. Insa pe masura ce inaintezi, realizezi ca de fapt nu e chiar asa aiurea si ca totul are un inteles, dar pentru a realiza ce se intampla, desigur ca va trebui sa termini jocul, care cel putin pana la nivelul la care am ajuns eu, pare destul de usor. In doar o ora, am ajuns destul de departe, trecand rapid de uriasa caracatita (kraken), nu inainte de a trage o sperietura buna insa :)

Una peste alta, jocul se misca foarte bine, cu toate detaliile date la maxim, pe un sistem AMD la 1,6 cu 4 Giga memorie, placa Ati de 512 si cu Vista instalat. Si chiar daca jocul este departe de a fi perfect, totusi, Tomb Raider a evoluat si este pe drumul cel bun, iar eu il recomand tuturor celor dornici de jocuri, aventuri si personaje sexy :).